Polityka prywatności (RODO)

Unity Point
Ostatnia aktualizacja: 03 sierpień 2025

1. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych użytkowników strony internetowej jest:

Administratorem danych jest Milena Mysera działająca pod firmą Milena Mysera „DEWI”, z siedzibą przy ul. Aleja Zygmunta Krasińskiego 24A, 30-101 Kraków, filia UNITY POINT: ul. Metalowców 3/8, 30-001 Kraków, NIP: 7282619983, REGON: 360764218, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), której organem prowadzącym rejestr jest MINISTER ROZWOJU I TECHNOLOGII, e-mail: biuro@unitypoint.pl.

2. Dobrowolność podawania danych

Klient podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Niepodanie danych może jednak uniemożliwić realizację usługi lub kontakt z Unity Point.

3. Cele i podstawy przetwarzania danych

  1. Dane osobowe przetwarzane są w celu:
    • realizacji usług oferowanych przez Serwis,
    • obsługi zapytań przesyłanych przez formularz kontaktowy,
    • realizacji zamówień i płatności za usługi (np. vouchery),
    • działań marketingowych, jeśli wyrażono na nie zgodę,
    • prowadzenia dokumentacji księgowej i podatkowej,
    • prowadzenia rejestru rezerwacji i wizyt klientów,
    • przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną (po wyrażeniu zgody).

4. Zakres przetwarzanych danych

  1. Przetwarzane dane mogą obejmować:
    • imię i nazwisko,
    • adres e-mail,
    • numer telefonu,
    • adres do wysyłki (w przypadku wysyłki voucherów),
    • dane dotyczące zdrowia (wyłącznie za zgodą klienta i w niezbędnym zakresie do wykonania usługi masażu),
    • historię korzystania z usług w Unity Point.

5. Odbiorcy danych

  1. Dane mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Administratorem, takim jak:
    • firmy obsługujące płatności online (np. Przelewy24.pl, iMoje),
    • firmy kurierskie i pocztowe (w przypadku wysyłki voucherów),
    • usługodawcy IT, księgowi, kancelarie prawne,
    • podmioty obsługujące systemy rezerwacyjne i e-mail marketingowe,
    • organy publiczne, jeśli obowiązek taki wynika z przepisów prawa.

6. Okres przechowywania danych

  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
    • nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji usługi,
    • w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – do czasu jej cofnięcia,
    • w celach rachunkowych i podatkowych – przez okres wymagany przepisami prawa (zazwyczaj 5 lat).

7. Prawa osoby, której dane dotyczą

  1. Osobie, której dane dotyczą, przysługują prawa:
    • dostępu do danych,
    • sprostowania danych,
    • usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym),
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przenoszenia danych,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli przetwarzanie odbywało się na jej podstawie.

8. Skarga do organu nadzorczego

  1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), jeśli uzna, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

9. Bezpieczeństwo danych

  1. Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom nieupoważnionym lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa.
  2. Administrator regularnie testuje, mierzy i ocenia skuteczność stosowanych środków bezpieczeństwa.
  3. Dane osobowe są szyfrowane podczas transmisji za pomocą protokołu SSL.

10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie

  1. Dane osobowe Klientów nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, które wywołuje wobec Klienta skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływa.
  2. Administrator może stosować profilowanie w celach marketingowych i analitycznych, jednak nie będzie to podstawą do automatycznego podejmowania decyzji wobec Klienta.

11. Pliki cookies

  1. Informacje na temat używania plików cookies znajdują się w Polityce cookies dostępnej na stronie internetowej. 
Need Help?