Unity Point
Ostatnia aktualizacja: 03 sierpień 2025
1. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych użytkowników strony internetowej jest:
Administratorem danych jest Milena Mysera działająca pod firmą Milena Mysera „DEWI”, z siedzibą przy ul. Aleja Zygmunta Krasińskiego 24A, 30-101 Kraków, filia UNITY POINT: ul. Metalowców 3/8, 30-001 Kraków, NIP: 7282619983, REGON: 360764218, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), której organem prowadzącym rejestr jest MINISTER ROZWOJU I TECHNOLOGII, e-mail: biuro@unitypoint.pl.
2. Dobrowolność podawania danych
Klient podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Niepodanie danych może jednak uniemożliwić realizację usługi lub kontakt z Unity Point.
3. Cele i podstawy przetwarzania danych
- Dane osobowe przetwarzane są w celu:
- realizacji usług oferowanych przez Serwis,
- obsługi zapytań przesyłanych przez formularz kontaktowy,
- realizacji zamówień i płatności za usługi (np. vouchery),
- działań marketingowych, jeśli wyrażono na nie zgodę,
- prowadzenia dokumentacji księgowej i podatkowej,
- prowadzenia rejestru rezerwacji i wizyt klientów,
- przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną (po wyrażeniu zgody).
4. Zakres przetwarzanych danych
- Przetwarzane dane mogą obejmować:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- adres do wysyłki (w przypadku wysyłki voucherów),
- dane dotyczące zdrowia (wyłącznie za zgodą klienta i w niezbędnym zakresie do wykonania usługi masażu),
- historię korzystania z usług w Unity Point.
5. Odbiorcy danych
- Dane mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Administratorem, takim jak:
- firmy obsługujące płatności online (np. Przelewy24.pl, iMoje),
- firmy kurierskie i pocztowe (w przypadku wysyłki voucherów),
- usługodawcy IT, księgowi, kancelarie prawne,
- podmioty obsługujące systemy rezerwacyjne i e-mail marketingowe,
- organy publiczne, jeśli obowiązek taki wynika z przepisów prawa.
6. Okres przechowywania danych
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
- nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji usługi,
- w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – do czasu jej cofnięcia,
- w celach rachunkowych i podatkowych – przez okres wymagany przepisami prawa (zazwyczaj 5 lat).
7. Prawa osoby, której dane dotyczą
- Osobie, której dane dotyczą, przysługują prawa:
- dostępu do danych,
- sprostowania danych,
- usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym),
- ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli przetwarzanie odbywało się na jej podstawie.
8. Skarga do organu nadzorczego
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), jeśli uzna, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
9. Bezpieczeństwo danych
- Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom nieupoważnionym lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa.
- Administrator regularnie testuje, mierzy i ocenia skuteczność stosowanych środków bezpieczeństwa.
- Dane osobowe są szyfrowane podczas transmisji za pomocą protokołu SSL.
10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
- Dane osobowe Klientów nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, które wywołuje wobec Klienta skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływa.
- Administrator może stosować profilowanie w celach marketingowych i analitycznych, jednak nie będzie to podstawą do automatycznego podejmowania decyzji wobec Klienta.
11. Pliki cookies
- Informacje na temat używania plików cookies znajdują się w Polityce cookies dostępnej na stronie internetowej.